Przejdź do treści Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu
ul. Poznańska 200 , 63-800 Gostyń tel. (65) 572-33-68, (65) 572-30-78 (65) 572-33-67 e-mail: pogo@praca.gov.pl
Wyszukiwarka

Dokumenty wymagane do rejestracji jako poszukujący pracy

 

Dokumenty niezbędne do rejestracji:

(na postawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 listopada 2012 r. w sprawie rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy (Dz.U. 2012  poz. 1299)

1) dowód osobisty albo inny dokument tożsamości (np. paszport lub książeczka wojskowa wraz z aktualnym potwierdzeniem o zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy na terenie działania urzędu i nr ewidencyjnym PESEL),

2) świadectwa ukończenia szkoły, dyplomy lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia;

3) świadectwa pracy i inne dokumenty niezbędne do ustalenia jej uprawnień przysługujących na podstawie przepisów ustawy

4) dokumenty stwierdzające przeciwwskazania do wykonywania określonych prac, jeżeli takie występują.

Osoba niepełnosprawna ubiegająca się o zarejestrowanie jako poszukujący pracy, oprócz ww. dokumentów przedkłada dokumenty potwierdzające stopień niepełnosprawniości.

 

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij